A A+ A++

Auta dostawcze, stworzone do ciężkiej pracy muszą czasem zmagać się z trudnościami w postaci jazdy po terenie nieco bardziej wymagającym. Napęd na cztery koła w takich samochodach nie jest oczywistym i powszechnym rozwiązaniem w tym segmencie, nie mówiąc już o reduktorze czy blokadach dyferencjałów.

Tego ostatniego gadżetu nasz testowy samochód nie posiadał, ale należy pamiętać, że napęd na obie osie w takich pojazdach to raczej narzędzie wspomagające niż nadrzędna funkcjonalność umożliwiająca zabawę w terenie.

Zapraszamy Was na prezentację samochodu dostawczego Renault Master z napędem na cztery koła.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł17 stycznia: szkoły tak, branża fitness nie?
Następny artykuł2021 rok niech będzie lepszy