Za nami burzliwy rok, który z pewnością przyniósł więcej złego niż dobrego. Czy także w branży gier wideo? Czas na podsumowanie minionych 12 miesięcy!
Poniżej zestawienie najważniejszych wydarzeń growych 2020 roku, jak również zjawisk, które w naszej opinii zasłużyły na wyróżnienie.
1. Branża odporna na pandemię
Podczas gdy większość branż na całym świecie dostaje w kość, gry wideo jakby nic sobie z tego nie robiły. Według raportu Newzoo 2020, globalna wartość tego rynku wyniosła w 2020 roku 174,9 miliarda dolarów. Stanowi to wzrost aż o 19,6% w porównaniu do 2019. 37,4 miliarda dolarów z powyższej kwoty należy do rynku pecetowego (z tego 3,2 miliarda do gier przeglądarkowych), a 52,2 miliarda – do części … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS