Przez ograniczenia związane z pandemią koronawirusa w tym roku Gdański Jarmark Bożonarodzeniowy odbywa się wirtualnie. Z oferty wystawców i rzemieślników korzystać można do końca roku za pośrednictwem specjalnie utworzonej witryny bozonarodzeniowy.gda.pl. Tam, poprzez internetową mapkę, można zajrzeć na stanowiska ponad 50 wystawców proponujących m.in. gwiazdkowe dekoracje, ceramikę, ręcznie robione czapki, unikatową biżuterię, wegańskie kosmetyki, ekoświece, oryginalne maskotki, sztukę ludową, a także prace trójmiejskich artystów.
Gdański Jarmark Bożonarodzeniowy odwiedzali goście zagraniczni
Do tej pory stronę internetową jarmarku odwiedziło 78 tys. użytkowników, którzy wykonali około 635 tys. odsłon. Wirtualny jarmark odwiedzali nie tylko mieszkańcy Gdańska, czy Warszawy, ale także pojawiali się goście z zagranicy np. z Włoch, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych. Co ciekawe, na stronę wchodzili użytkownicy nawet z Malezji, Dominikany czy Kostaryki.
– Z upominków hitem okazały się kubki do grzańca – przekazuje Bartosz Tobieński, rzecznik prasowy Międzynarodowych Targów Gdańskich. – W sumie sprzedano ponad 3 tys. oficjalnych upominków jarmarku – informuje Tobieński.
Co ciekawe, aż 70 proc. gości odwiedziło jarmark, korzystając ze swoich smartfonów.
Robiąc zakupy na stronie jarmarku, wspieramy lokalnych przedsiębiorców i pomagamy Hospicjum im. ks. E. Dutkiewicza w Gdańsku. To na rzecz tej placówki przekazywana jest część środków ze wspomnianej edycji limitowanych produktów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS