Kierowcy korzystający z Apple CarPlay mogli zwrócić uwagę, że w samochodzie nie da się od kilku dni korzystać z komunikatora Telegram. Jak donosi autoevolution, aplikacja przestała być obsługiwana po ostatniej aktualizacji do wersji 7.3 i na tę chwilę nie ma pewności, czy to celowe działanie producenta, czy jedynie błąd, który wkrótce zostanie naprawiony.
Jak wynika z obserwacji, aplikacja po prostu nie działa już w parze z CarPlay i na tę chwilę nie jest znany żaden sposób na ominięcie tego problemu. W przypadku użytkowników starszej wersji komunikatora Telegram pomysłem może być celowe unikanie aktualizacji do wersji 7.3, jednak ta może być kusząca – pojawiły się w niej między innymi nowe opcje związane z Siri oraz rozmowy głosowe w czatach grupowych.
Serwis autoevolution dodaje, że jak dotąd twórcy Telegramu nie podali żadnych informacji, które mogłyby wskazywać na świadome porzucenie obsługi Apple CarPlay. Można więc na tym etapie zakładać, że to tylko usterka, która zostanie naprawiona wraz z kolejną aktualizacją aplikacji. Z uwagi na okres urlopowy prawdopodobne jest jednak, że nowa wersja nie pojawi się w trybie natychmiastowym.
Problemy z aplikacjami i samym systemem Apple CarPlay to rzadkość, a dużo częściej dowiadujemy się o kolejnych usterkach związanych z konkurencyjnym Androidem Auto. Warto zwrócić uwagę, że niedawno użytkownicy wypracowali metodę ominięcia jednego z problemów podczas prób wykonywania połączeń głosowych, o czym więcej o można przeczytać w odrębnej publikacji.
Wybierz najlepsze sprzęty technologiczne tego roku i wygraj 5 tys. złotych! Wejdź na imperatory.wp.pl i zagłosuj.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS