A A+ A++

Zakładając pierwszą firmę, automatycznie zadajemy sobie pytanie, czy stawiamy na biuro w naszym domu, czy chcemy wynajmować lokal biznesowy. W zależności od wielkości naszej działalności oba rozwiązania mają wady oraz zalety. Jeżeli chcemy podać nasze miejsce zamieszkania jako adres widniejący w dokumentach jako siedziba firmy, musi liczyć się z wieloma niedogodnościami, a także koniecznością spełnienia wielu warunków. Jeżeli stoisz przed koniecznością wyboru pierwszego biura, sprawdź, na co zwracać uwagę!

Zdefiniuj potrzeby firmy

Zanim wybierzesz lokal biurowy na Woli dla swojej firmy, powinieneś dokładnie przeanalizować potrzeby swojej działalności. Dobrze, jeżeli w momencie szukania lokalu posiadasz już zespół pracowników, dzięki czemu dokładnie wiesz, jakiej wielkości musi być biuro oraz potrzeby ilu osób powinno spełniać. Może być to niesamowicie pomocne.

Do najważniejszych czynników, które bierzemy pod uwagę podczas wynajmu biura, powinny znaleźć się:

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

  • Ilość osób, na podstawie tej informacji dobierzemy odpowiedni metraż lokalu, co pozwoli w komfortowy sposób wykonywać codzienną pracę;
  • Wyposażenie biura. Często możemy wynająć lokale, które posiadają już kompletne wyposażenie i właściwie są gotowe od razu do rozpoczęcia w nich pracy. Pomaga to zminimalizować koszty związane z wyposażeniem biura;
  • Dostęp do mediów i nowoczesnej technologii. Warto dokładnie zbadać ofertę lokali do wynajęcia w większych biurowcach, które często posiadają świetnie rozwiniętą strukturę wewnętrzną, a także oferują dostęp do np. drukarni;
  • Lokalizacja i dostęp do parkingu. Jest to niezwykle istotna kwestia, która będzie wpływała na komfort pracowników, ale także Klientów lub osób, które odwiedzają siedzibę firmy.

Rodzaj prowadzonej działalności

Jest to jedna z niezwykle istotnych kwestii, która pomaga zdefiniować dokładnie potrzeby lokalowe naszego przyszłego biura. Jeżeli prowadzimy firmę, która zatrudnia jedynie kilka osób, nie musimy decydować się na imponujący metraż, warto natomiast brać pod uwagę np. to, czy aktualny metraż pozwoli na zachowanie bezpiecznej odległości między pracownikami.

Przy założeniu, że nasza działalność będzie się nieustannie rozwijała, powinniśmy zdecydować się na przestrzeń, która pozwoli na zatrudnienie większej ilości pracowników.

Jakie biuro w Warszawie wynająć?

Obecnie rynek nieruchomości komercyjnych zaczyna cieszyć się coraz większym powodzeniem. Jest to spowodowane wieloma czynnikami, natomiast nie sposób zaprzeczyć, że jest to jedna z dynamiczniej rozwijających się gałęzi w biznesie opartym na nieruchomościach. Z tego względu możemy zdecydować się na wiele ciekawych rozwiązań. Warto skorzystać także z pomocy agencji nieruchomości komercyjnych w Warszawie przy wyborze biura na wynajem.

Pomieszczenie na biuro

Jeżeli nie chcemy wynajmować biura na Mokotowie, możemy zdecydować się na znalezienie lokalu, który zostanie zamieniony na biuro. Niestety, opcja ta ma jedną zasadniczą wadę – koszt wyposażenia, przyłączenia technologii, a także innych niezbędnych dla biura rzeczy, jest wówczas po naszej stronie.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Biura coworkingowe

Będą idealnym rozwiązaniem dla małych działalności, a także osób, które prowadzą działalność na zasadzie pracy zdalnej i czasem potrzebują zorganizować brief lub spotkanie. Dla niektórych wadą może być obecność innych osób, niezwiązanych z naszą branżą.

Biura serwisowane w Warszawie

Jest to zdecydowanie najbardziej komfortowa opcja, jednocześnie również najdroższa. Biura serwisowane są codziennie sprzątane, a w cenie ich wynajmu zawierają się wszystkie niezbędne opłaty takie jak rachunki za media, sprzęt czy wyposażenie. Niestety, ceny za biura serwisowane w czołowych lokalizacjach mogą być naprawdę wysokie. W zależności jednak od naszych potrzeb warto szukać odpowiednich ofert dla siebie.

Pierwszy wynajem biura – podsumowanie

Jak widzisz, wynajem pierwszego biura pod działalność gospodarczą może być nieco skomplikowany. Najważniejsze to dokładnie oszacować wymagania swojej firmy, gdyż dzięki temu będziemy mogli dopasować odpowiednią ofertę do swoich potrzeb.

Artykuł sponsorowany

Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEkspert: Trudny rynek reklamowy będzie sprzyjał planom państwa wobec mediów
Następny artykułW tym roku zmarło w Polsce o 60 tysięcy ludzi więcej niż w 2019. Gorzej było po wojnie tylko raz