Już w czerwcu tego roku, w trakcie wirtualnego wydarzenia o nazwie The Future of Gaming, ale jeszcze przed pełnym pokazem PlayStation 5, Sony i Polyphon Digital oficjalnie zapowiedziały grę Gran Turismo 7. Jedna z najpopularniejszych serii wyścigowych doczeka się kontynuacji, której premiera zaplanowana jest gdzieś na 2021 rok (wciąż nie znamy dokładnej daty). Już wtedy twórcy zapewniali, że nowa generacja konsol zapewnia im całkowicie nowe możliwości, które wcześniej były dla nich dostępne. Obiecywali, że będą w stanie zrobić rzeczy, które na PlayStation 4 nie byłyby możliwe. Pojawiały się plotki nawet o możliwości graniach w rozdzielczości 4K Ultra HD przy płynności 120 klatek na sekundę, ale je możemy włożyć raczej między bajki. Teraz twórcy – ustami swojego szefa, czyli Kazunoriego Yamauchi, ponownie zabrali głos i po raz kolejny składają śmiałe obietnice.
Szef Polyphon Digital obiecał, że przy Gran Turismo 7 nie będzie żadnych ustępstw.
– W Polyphony Digital zawsze idziemy za tym, co najlepsze. Nie chcemy żadnych ustępstw. Chcemy dostarczać wszystkim to, co najlepsze. To nie jest tylko mój tok myślenia, ale też wszystkich 200 pracowników studia. W Japonii mówi się, że „boskość kryje się w szczegółach” i to prawda. To, jak wiele uwagi poświęcasz najmniejszym detalom, jak je doskonalisz i jak wielką uwagę im poświęcasz, to właśnie nasz styl produkowania gier – powiedział Kazunori Yamauchi, szef Polyphon Digital w rozmowie z serwisem Video Games Chronicle. Co to oznacza w praktyce? Tego niestety nie wiemy. Seria Gran Turismo zawsze wyróżniała się realistyczną oprawą graficzną i symulacyjnym modelem jazdy. W najnowszej odsłonie powinniśmy po raz kolejny oczekiwać tego samego, tylko jeszcze lepiej i z większym rozmachem, a także z wykorzystaniem możliwości kontrolera DualSense, np. wibracji haptycznych.
Gran Turismo 7 zadebiutuje w 2021 roku jako tytuł ekskluzywny dla konsoli PlayStation 5. Jak już wspominałem wcześniej – dokładna data premiery nie jest w tym momencie znana. Wiemy natomiast, że produkcja ma obsługiwać efekty śledzenia promieni (Ray Tracing). Prawdopodobnie twórcy celują też w płynność 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4K Ultra HD, co przy tak dynamicznej produkcji powinno być planem minimum.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS