A A+ A++

2020-12-21 09:17, akt.2020-12-21 09:31

publikacja
2020-12-21 09:17

aktualizacja
2020-12-21 09:31

Bankier.pl

W poniedziałek rano klienci ING Banku Śląskiego zgłaszali redakcji Bankier.pl problemy z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej.

“Kolejna awaria ING. Nie było ostrzeżenia o żadnych pracach. Rano jeszcze można się było zalogować na konto osobiste. Teraz już całkowicie nie działa nic! To przechodzi ludzkie pojęcie” – pisał na [email protected] jeden z klientów banku ING. Podobne zgłoszenia bardzo szybko pojawiły się też na oficjalnym profilu ING w serwisie Facebook.

W przypadku logowania na stronie www.ing.pl po wpisaniu loginu użytkownikom wyświetlany był komunikat błędu o treści “Login i/lub hasło są błędne. Spróbuj ponownie lub Nadaj nowe hasło”.

/ ING

Aplikacja mobilna działała w spowolnionym tempie, uniemożliwiając co najmniej niektórym użytkownikom zalogowanie poprzez wpisanie numeru PIN.

Wygląda na to, że problemy były chwilowe, tuż przed godziną 9:30 logowanie działa poprawnie.

Dziękujemy czytelnikom za błyskawiczne informacje na temat awarii.

/ Bankier.pl

Grudzień nie jest łaskawy dla ING – bank mierzył się z poważną, kilkudniową awarią systemu obsługującego rachunki maklerskie. Z tego tytułu inwestorzy domagali się rekompensat od instytucji.

mw

Źródło:
Tematy
Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1000 zł premii!

Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1000 zł premii!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRynek kryptowalut. Bitcoin drogi jak nigdy
Następny artykułMüller: W sylwestra policja będzie mogła wystawiać mandaty