Sytuacja ze zwrotami Cyberpunka 2077 staje się coraz dziwniejsza. Jeszcze w weekend gracze mogli zwracać produkcję na PS4 i PS5, następnie CD Projekt RED potwierdził taką możliwość, Sony przestało uwzględniać prośby klientów, a wczoraj okazało się, że rodzime studio nie dogadało szczegółów z właścicielami platform.
CD Projekt w wiadomości wspomniał o opcji kontaktu – jeśli gracze mają problem ze zwróceniem Cyberpunka 2077, to mogą zgłosić się do rodzimej ekipy, która powinna pomóc. Sytuacja nie jest jednak tak łatwa, jak moglibyśmy sobie to wyobrazić, ponieważ zainteresowani otrzymują odpowiedzi od twórców i… Muszą czekać.
Na Xboksie najwidoczniej nie ma problemów, ale jeśli posiadacie PlayStation 4 lub PlayStation 5 i chcecie dokonać zwrotu najwidoczniej powinniście uzbroić się w cierpliwość. Warto jednak napisać na podany adres e-mail, by otrzymać poniższą wiadomość i trafić do bazy. Może to pomóc w przypadku opcji dokonania zwrotu.
Warto dodać, że Sony nie chce zwracać gry, bo CD Projekt RED pracuje nad łatkami:
Sony won't refund my Cyberpunk 2077 order, even after the game's developer said buyers experiencing problems could get refunds. The game literally crashes my PS4 and is unplayable. Sony's answer? Wait for the updates. pic.twitter.com/Zx2LSRhqqN
— Steve Kovach (@stevekovach) December 16, 2020
Tak prezentuje się wiadomość, którą otrzymują gracze od CD Projekt RED:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS