A A+ A++

Sieć dyskontów niespożywczych kolejny obiekt otwiera w parku handlowym Zielony Targówek w Warszawie.

To drugi sklep tej sieci w stolicy. Pierwszy powstał w Centrum Łopuszańska 22. – W planach na 2021 rok jest dalszy rozwój w kierunku północy kraju, a także zwiększanie obecności w dużych miastach – zapowiada firma.

– Action to wciąż stosunkowo młoda marka w Polsce. Nasz pierwszy polski sklep otworzyliśmy w październiku 2017 roku. Po trzech latach mamy ich już sto. To duży sukces, biorąc pod uwagę fakt, że ten rok był trudniejszy ze względu na pandemię – mówi cytowany w komunikacie Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. – Na szczęście sytuacja epidemiczna nie pokrzyżowała znacząco naszych planów. Zadebiutowaliśmy w województwach zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim , świętokrzyskim, a także w Warszawie. Teraz świętujemy otwarcie 100. sklepu na polskim rynku. W 2021 roku planujemy dalszą ekspansję w kierunku północy kraju. Chcemy też zwiększać liczbę sklepów w dużych miastach, w tym także w największych aglomeracjach. Jednocześnie będziemy sukcesywnie wzmacniać naszą obecność w tych regionach Polski, w których marka Action jest już znana. W planach mamy także rozwój zaplecza logistycznego.

W tym roku firma otwarła we Wrocławiu magazyn do obsługi części c … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRyby wygrały w sądzie. Teraz kolej na kury, krowy, świnie
Następny artykułPostawili kierunkowskazy do ruin zamku!