A A+ A++

Projekt, wart 870 mln zł (kontrakt na same prace to 585,7 mln złotych), był realizowany przez konsorcjum firm, na czele których stoi Salini Polska. Jest ona powiązana z włoska grupą Salini, która wiosną zmieniła nazwę na Webuild i która kilka dni temu z powodu zbyt małego postępu prac została wyrzucona przez GDDKiA z budowy odcinka S7 w Małopolsce

Ta budowa miała się skończyć w 2017 roku

Budowa 21 kilometrów drogi ekspresowej S7 od Chęcin do Jędrzejowa miała się skończyć jesienią 2017 roku. Ale tak się nie stało. Wykonawca opóźnienie tłumaczył m.in. złą pogodą, koniecznością nieplanowanej wymiany gruntu czy kłopotami przy przesunięciu linii energetycznej w okolicach Chęcin. Ostatni termin kontraktowy – czyli ustalony w porozumieniu z GDDKiA – upłynął w listopadzie 2018 r.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŻłobek czeka na maluchy
Następny artykułWirusolog: Jeżeli obserwujemy takie dolegliwości, nie zwlekajmy. Przy PIMS decydują nie tyle dni, co godziny