A A+ A++

Powiat Pruszkowski wychodząc na przeciw oczekiwaniom mieszkańców proponuje nową usługę InPost Urząd 24, która pozwala w prosty sposób usprawnić obieg dokumentów między mieszkańcami a urzędem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, kiedy nie można – przy pomocy Elektronicznej Platformy Usług – uniknąć tradycyjnej wymiany dokumentów. Chodzi m.in. o sprawy związane z zarejestrowaniem bądź wyrejestrowaniem pojazdu, wydaniem lub …

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZaginął pies ratowniczy. Karkonoski GOPR prosi o pomoc
Następny artykułZaproszenie na XXXI sesję RM Pruszkowa w dniu 17 grudnia 2020 roku