Na początku listopada br. polska marka Ryłko dołączyła do międzynarodowego programu „Sklepy Wolne Od Futer”, sprzeciwiając się tym samym futrom naturalnym. Decyzja motywowana jest oczekiwaniami konsumentów i dobrostanem zwierząt. Program „Sklepy Wolne Od Futer” (ang. Fur Free Retailer) to inicjatywa prowadzona w ponad 25 krajach, a jego polską edycję od 2013 roku koordynuje Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Głównym założeniem programu jest promocja firm, które zdecydowały się wycofać naturalne futro ze swoich kolekcji oraz dostarczanie konsumentom rzetelnej wiedzy na temat polityki poszczególnych marek w tej kwestii, umożliwiając im dokonanie etycznych wyborów zakupowych.
Na początku listopada do programu „Sklepy Wolne od Futer” dołączyła kolejna znana firma obuwnicza – Ryłko. W odpowiedzi na oczekiwania klientek i w zgodzie z coraz powszechniej przyjmowaną w branży odzieżowej polityką fur-free, firma zadeklarowała,…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS