Początek i końcówka roku nigdy nie obfituje w wiele premier gier, choć ten rok wypada wyjątkowo dzięki Cyberpunkowi 2077, który zaliczył kilka obsuw i ostatecznie zadebiutuje 10 grudnia. Z kolei w 2021 roku na pierwsze duże produkcje nie będziemy musieli jednak czekać zbyt długo, bo już w drugiej połowie stycznia powody do zadowolenia powinni mieć fani skradanek i serii Hitman. Na ten okres duńskie studio IO Interactive zapowiedziało Hitmana 3, który ma być (oby udanym) zwieńczeniem nowej trylogii. Producent nie udostępniał do tej pory zbyt wielu konkretnych materiałów o grze – raczej postawił na stopniowo budowanie napięcia poprzez krótkie trailery. Dopiero najnowszy gameplay pokazuje zdecydowanie więcej scen z różnych lokacji, jakie odwiedzimy w trakcie przygody Agenta 47.
Hitman 3 doczekał się nowego zwiastuna z fragmentami rozgrywki, w którym przedstawiono sceny z udziałem Agenta 47 w różnych, odmiennych klimatem lokacjach. Na ekranie zobaczymy nawet ponad 300 NPC-ów jednocześnie.
Hitman 3 otrzyma po premierze obsługę techniki ray tracingu
Opublikowany przez studio IO Interactive gameplay trailer Hitmana 3 zawiera sceny z takich lokacji, jak Dubaj, Dartmooor czy chińskie miasto Chongqing, w których będziemy mogli mniej lub bardziej efektownie likwidować swoje cele. W niektórych z nich, a w każdym razie przynajmniej w wieżowcu z misji w Dubaju usprawniona wersja silnika Glacier drugiej generacji będzie w stanie wygenerować w jednej chwili nawet przeszło 300 postaci. Zwiastun przybliża także to, na co mniej więcej mogą liczyć gracze w nadchodzącym Hitmanie. Fani tej serii skradanek powinni jednak być przyzwyczajeni tego, że trzeba będzie dostosowywać się dynamicznie do sytuacji i czasem działać pod presją czasu, by pozbyć się wroga w odpowiednim momencie. W grze nie zabraknie nowych „zabawek” mających ułatwić Agentowi 47 zabójstwa.
Hitman 3 – wymagania sprzętowe wersji PC nie takie zabójcze
Hitman 3 zadebiutuje 20 stycznia 2021 roku na PC, Google Stadia, PlayStation 4, PS5 oraz Xboksach One i Series X/S. Wersje na konsolach nowej generacji – z wyjątkiem, rzecz jasna, Series S – mają działać w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę (obsłużą także HDR). Tego samego dnia trafi wersja VR całej trylogii na PlayStation VR. Wciąż nie jest jasne, czy takowego wydania doczeka się także edycja na PC, która z kolei będzie dostępna na roczną wyłączność Epic Games Store i zostanie okraszona ray tracingiem (niestety, dopiero po styczniowej premierze).
Źródło: IO Interactive
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS