Od 9 grudnia ZUS tymczasowo zamyka Salę Obsługi Klientów w Płońsku. Kierownictwo oddziału podjęło tę decyzję po powzięciu informacji o wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem.
Zawieszenie będzie obowiązywać do odwołania. W placówce można teraz jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki. Można je także przesyłać na adres Oddziału ZUS w Płocku (al. Piłsudskiego 2b, 09-407 Płock) lub Inspektoratu ZUS w Ciechanowie (ul. Rzeczkowska 8, 06-400 Ciechanów).
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Urząd jest dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (www.zus.pl/pue). Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Można także skorzystać z e-wizyty. Wystarczy wejść na stronę https://www.zus.pl/e-wizyta i umówić się na wirtualne spotkanie z ekspertami ZUS. Nowa usługa jest dostępna od 4 listopada.
W związku z zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów w Płońsku kierownictwo ZUS udostępnia także dodatkowy numer telefonu. Pod nr 23-672-44-91 wew. 301 można połączyć się z pracownikiem ciechanowskiego ZUS.
Piotr Olewiński
Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS