A A+ A++

Od 9 grudnia ZUS tymczasowo zamyka Salę Obsługi Klientów w Płońsku. Kierownictwo oddziału podjęło tę decyzję po powzięciu informacji o wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem.

Zawieszenie będzie obowiązywać do odwołania. W placówce można teraz jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki. Można je także przesyłać na adres Oddziału ZUS w Płocku (al. Piłsudskiego 2b, 09-407 Płock) lub Inspektoratu ZUS w Ciechanowie (ul. Rzeczkowska 8, 06-400 Ciechanów).

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Urząd jest dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (www.zus.pl/pue). Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Można także skorzystać z e-wizyty. Wystarczy wejść na stronę https://www.zus.pl/e-wizyta i umówić się na wirtualne spotkanie z ekspertami ZUS. Nowa usługa jest dostępna od 4 listopada.

W związku z zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów w Płońsku kierownictwo ZUS udostępnia także dodatkowy numer telefonu. Pod nr 23-672-44-91 wew. 301 można połączyć się z pracownikiem ciechanowskiego ZUS.

 

Piotr Olewiński

Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGoogle Look to Speak – Apka pomoże osobom z problemami mowy
Następny artykułDruga fala mieszkaniówce niestraszna