Dotąd Reddit unikał publicznego dzielenia się informacjami na temat liczby użytkowników, ale w końcu nastąpił przełom i na wzór innych mediów społecznościowych zdecydował się podać dzienną liczbę aktywnych użytkowników, czyli miarę najczęściej stosowaną do określenia wielkości grupy odbiorców. Jak zatem wypada ta “pierwsza strona internetu”? Uczciwie należy przyznać, że nie najgorzej, choć wciąż mówimy o ponad trzykrotnie mniejszej liczbie użytkowników niż w przypadku Twittera, bo na Reddicie dziennie udzielają się 52 miliony osób, podczas gdy Twitter notuje wynik ok. 187 milionów.
Jak informuje The Wall Street Journal, to wzrost o 33% względem analogicznego okresu ubiegłego roku, ale do gigantów pokroju Facebooka jeszcze daleka droga, bo serwis Marka Zuckerberga chwalił się we wrześniu dziennymi aktywnymi użytkownikami na poziomie 1,82 miliarda osób! A skąd w ogóle taka zmiana w podejściu Reddita? Jen Wong, szef operacyjny serwisu, przyznał, że zdecydowali się na taki krok, żeby lepiej oddać wzrost liczby użytkownik serwisu i dopasować się do branżowych standardów.
Nie da się jednak ukryć, że większa transparentność to również możliwość podpisania nowych lukratywnych kontraktów reklamowych, bo firmy są bardziej otwarte na taką politykę niż serwisy ukrywające swoje dane. Szczególnie że chociaż Reddit jest na rynku już od ponad 15 lat, to wciąż jest traktowany przez reklamodawców jako eksperymentalny, co potwierdza choćby Susan Schiekofer, szefowa ogromnego koncernu GroupM, zajmującego się kupowanie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS