A A+ A++

W obliczu pandemii staramy się zapewnić naszym klientom nie tylko dostęp do podstawowych produktów spożywczych czy higienicznych, ale także szereg usług, które cechuje oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Przykładem tego jest dostarczanie zakupów bezpośrednio do domu za pośrednictwem Everli  czy też usługa Click&Collect umożliwiająca zdalną rezerwację produktów. Dzięki kooperacji z firmą IKEA stwarzamy naszym klientom kolejną możliwość– bezpieczny i wygodny odbiór zamówień dokonanych online w sklepie partnera przy okazji wizyty w naszym markecie. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie ucieszy zarówno klientów sklepu IKEA, jak i sieci Kaufland – komentuje Maja Szewczyk z Kaufland Polska.

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA działają obecnie przy siedmiu sklepach Kaufland. Ponieważ usługa spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów, zostanie rozszerzona o kolejne lokalizacje. Na wybranych parkingach należy szukać wydzielonej przestrzeni z samochodem IKEA.

Uruchomione Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA:
 

  • Chełm (Aleja 3-go Maja 20)
  • Leszno (Al. Konstytucji 3 Maja 9)
  • Łomża (Al. J. Piłsudskiego 33)
  • Nowy Sącz (ul. Bulwar Narwiku 22)
  • Stalowa Wola (ul. Komisji Edukacji Narodowej 47)
  • Suwałki (ul. Wierusza-Kowalskiego 2)
  • Wałbrzych (ul. Długa 4 B)
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyspy Kanaryjskie. Bajeczna willa do wygrania. Cena? 12 zł!
Następny artykuł78. rocznica wysiedleń na Zamojszczyźnie