E-mail, telefon, a może czat? Urząd Miasta Torunia uruchomił nową formę kontaktu mieszkańców z urzędnikami – internetowy czat.
W pierwszym, pilotażowym etapie wdrażania tej usługi, za pomocą komunikatora tekstowego – czyli czatu – można uzyskać informacje i pomoc dotyczącą:
- praw jazdy
- dowodów osobistych
- spraw meldunkowych
Jak skorzystać z czatu?
- Wystarczy kliknąć ikonkę dostępną na stronie głównej serwisu miejskiego www.torun.pl w pasku ikon na wysokości działu Aktualności oraz na każdej stronie tego serwisu tuż pod winietą po prawej stronie.
- Następnie trzeba wybrać z listy tematykę rozmowy, podać swoje imię i adres mailowy, wpisać pytanie i nacisnąć guzik „Rozpocznij czat”. Gotowe!
W okresie pilotażowym usługa będzie dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30.
Zielone podświetlenie tła na liście tematów oznacza, że operator czatu jest aktywny i dostępny. Jeżeli podświetlenie jest czerwone czat nie jest dostępny, ale można wysłać mail z pytaniem, na które zostanie udzielona odpowiedź.
W kolejnych etapach będziemy dokładać do listy tematów na czacie kolejne zagadnienia na podstawie potrzeb zgłaszanych przez torunian.
Merytorycznie czat jest obsługiwany przez dwa działy UMT: Wydział Obsługi Mieszkańców oraz Wydział Spraw Administracyjnych. Technicznie przez Biuro Projektów Informatycznych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS