Jak wyjaśnił PAP Utrata, moduł Makler w Moim ING i aplikacja ING Makler Mobile jest całkowicie niedostępna od czwartku.
Utrata wskazał, że przyczyną jest awaria kluczowej dla tych aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy. Pracujemy, żeby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług – zapewnił.
Utrata przeprosił klientów za utrudnienia. Mamy świadomość sytuacji, w jakiej postawiliśmy naszych klientów – przyznał. Dodał, że inwestorzy mogą śledzić informacje i instrukcje “co powinni zrobić na naszej stronie internetowej, którą na bieżąco aktualizujemy”.
Na stronie w aktualnościach udostępniliśmy również formatkę umożliwiającą w uproszczony sposób składanie reklamacji – powiedział. Zapewnił, że bank będzie starał “rozpatrywać wszystkie reklamacje związane z awarią w przyspieszonym trybie”.
Zobacz również
Jak czytamy w informacji na stronie internetowej, bank “nie jesteśmy w stanie podać terminu i godziny przywrócenia systemu”. Dodano, że z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, również kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony.
Jak wskazano, 2 grudnia … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS