A A+ A++

Jak wyjaśnił PAP Utrata, moduł Makler w Moim ING i aplikacja ING Makler Mobile jest całkowicie niedostępna od czwartku.

Utrata wskazał, że przyczyną jest awaria kluczowej dla tych aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy. Pracujemy, żeby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług – zapewnił.

Utrata przeprosił klientów za utrudnienia. Mamy świadomość sytuacji, w jakiej postawiliśmy naszych klientów – przyznał. Dodał, że inwestorzy mogą śledzić informacje i instrukcje “co powinni zrobić na naszej stronie internetowej, którą na bieżąco aktualizujemy”.

Na stronie w aktualnościach udostępniliśmy również formatkę umożliwiającą w uproszczony sposób składanie reklamacji – powiedział. Zapewnił, że bank będzie starał “rozpatrywać wszystkie reklamacje związane z awarią w przyspieszonym trybie”.

Banki zainwestowały i zarobią na split. Odbiją sobie na klientach
Banki zainwestowały i zarobią na split. Odbiją sobie na klientach

Zobacz również

Jak czytamy w informacji na stronie internetowej, bank “nie jesteśmy w stanie podać terminu i godziny przywrócenia systemu”. Dodano, że z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, również kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony.

Jak wskazano, 2 grudnia … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSamotnie wychowuje 12 dzieci. Przygarnęła pociechy siostry, która zmarła na COVID-19
Następny artykułZagórzany. Przyczyną pożaru było zwarcie instalacji elektrycznej w miejscu połączenia z fotowoltaiką