W dawnych czasach o statusie społecznym świadczyła liczba koni, które ciągnęły karocę magnata, w erze surowej motoryzacji liczba koni również miała znaczenie, tyle że tym razem chodziło o konie mechaniczne. W autach przyszłości nie będziemy pytać “ile ma koni”, lecz “co potrafi” czyjś samochód. Nowe Audi S8 potrafi sporo, a i koni mechanicznych też mu nie brakuje.
Nowe Audi S8 to znacznie usportowiona wersja największej limuzyny niemieckiej marki, czyli Audi A8. We wzmocnionej wersji kierowca może mieć do dyspozycji aż 38 systemów asystujących, które producent zebrał w dwa pakiety: City i Tour. Jak łatwo się domyślić, pierwszy zestaw to systemy wspomagające jazdę w mieście. Drugi ma sprawdzać się na dalszych trasach. Głównym elementem pakietu Tour jest tzw. adaptacyjny asystent jazdy. Jest to rozwiązanie łączące w sobie funkcje adaptacyjnego tempomatu, śledzenia pasa ruchu i wspomagania jazdy w korkach. Auto samodzielnie utrzymuje tor jazdy na zadanym pasie, automatycznie utrzymuje właściwą odległość przed poprzedzającymi pojazdami, jak również samodzielnie wyhamuje auto w korku i ruszy gdy pojazd przed nami również ruszy. Oczy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS