Niektórzy zapaleni fani gier wideo zamówili swoje egzemplarze PlayStation 5 w brytyjskim oddziale Amazonu. Niestety, ale spora część osób (w tym dziennikarka zagranicznego portalu The Guardian) zamiast next-gena Sony otrzymało m.in. karmę dla zwierząt. I to najgorszej jakości.
Przedsiębiorstwo handlowe mogło w tej sytuacji przeprosić zawiedzonych klientów, którzy – przez głupie błędy sklepu – nie otrzymały tak mocno wyczekiwanego urządzenia. Oprócz zwrócenia pieniędzy, Amazon wysłał w dniu dzisiejszym do poszkodowanych e-maila, który informuje ich, iż gdy tylko otrzymają kolejną dostawę egzemplarzy PlayStation 5, mogą zarezerwować po jednej sztuce dla każdej osoby, która nie otrzymała zgodnego z zamówieniem produktu.
Klienci muszą jedynie zgodzić się na obciążenie rachunku w koncie bankowym, co da platformie jasno do zrozumienia, iż są w dalszym ciągu zainteresowani PS5.
Well done @AmazonUK for “putting it right”. Hopefully it’ll actually arrive this time… #ps5 pic.twitter.com/XllLIy2ocV
— Anthony Dickens (@antdickens) December 2, 2020
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS