Stava to wiodąca marka w branży dowozów posiłków. Firma oferuje usługi kurierskie, które pomagają restauracjom i sklepom rozwijać biznes w oparciu o dowozy zakupów i jedzenia. Firma ma obecnie 30 oddziałów franczyzowych w 26 miastach w całej Polsce. Współpracuje z takimi markami rynku gastronomicznego jak AmRest, Sfinks, North Fish czy Telepizza oraz setkami niezależnych restauracji oraz sklepów.
Firma powstała w Opolu i tu ma swoją centralę. Jak informuje jej biuro prasowe, w 2019 roku przychód sieci (partnerów franczyzowych Stava oraz samej spółki) ze sprzedaży usług kurierskich wyniósł 8,8 mln zł. W samym październiku 2020 miesięczna sprzedaż wyniosła już 1,8 mln zł, a na przestrzeni lat 2018-2019 firma urosła o 1170 proc. Właściciele firmy przekonują jednak, że wciąż są na początku swojej drogi i uruchomili emisję akcji, by zdobyć kapitał na dalszy rozwój.
– Pozyskane środki planujemy przeznaczyć na szybką rozbudowę sieci do 93 oddziałów w Polsce do końca 2021 roku oraz wejście w 2021 roku na rynek niemiecki. Zakładamy, że w ciągu kolejnych 24 miesięcy od rozpoczęcia działalności w Niemczech Stava będzie mogła również wejść na rynki we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech. Docelowo planujemy działać w większości krajów europejskich. Wierzymy, że jesteśmy cały czas na początku dowozowej rewolucji i chcemy, aby dzięki tej emisji jak najwięcej inwestorów stało się jej częścią – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava SA.
– Nasz przykład pokazuje, że Opole jest świetnym miejscem do prowadzenia ogólnopolskiego, a nawet europejskiego biznesu. Czujemy się mocno związani z miastem. Trzon naszej centrali to najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach, którzy pochodzą właśnie stąd – mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava SA.
Wszystkie informacje na temat emisji oraz sieci Stava można znaleźć na stronie akcje.stava.pl.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS