Christian Haririan, nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska podjął się nietypowego zadania. Wszystko po to, by w bezpieczny sposób spotkać się z fanami marki i dziennikarzami. Został gospodarzem spotu promującego najnowsze BMW serii 4 Coupé, który stał się jednocześnie idealną okazją do przywitania.
Nadeszły czasy nietypowe dla jakichkolwiek premier. Niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wystąpienie na nowo objętym stanowisku, czy o samochód. Tak się złożyło, że właśnie w tej nowej rzeczywistości pracę w Polsce rozpoczął nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, a w salonach dealerskich jest już dostępne nowe BMW serii 4 Coupé. BMW Group Polska znalazło bezpieczny sposób na to, by zaprezentować oboje polskim klientom i mediom.
CZYTAJ TAKŻE: BMW M3 Touring: Po raz pierwszy z nadwoziem kombi
Christian Haririan, który przyszedł do Polski z BMW Group w Grecji przejął obowiązki od Baudouina Denisa, który po ponad 3 latach pracy w Polsce przenosi się do Norwegii jako Dyrektor Generalny BMW Group Norway.
CZYTAJ TAKŻE: Policja z Los Angeles wysprzedaje za bezcen elektryczne BMW
Christian Haririan.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS