– Za część notowanych dziś wzrostów odpowiada pojawienie się nowych sklepów na platformie jak i obserwowana przez nas coraz większa skłonność sprzedawców do prowadzenia działań reklamowych: w październiku aż połowa z nich deklarowała, że ma już zaplanowane akcje promocyjne na ostatni tydzień listopada. Jednak przede wszystkim widzimy, jak samo zjawisko Black Friday w sieci z roku na rok się nasila. W tym roku towarzyszyła mu odrobina niepewności. Z jednej strony mamy czas pandemii i zamknięte galerie handlowe, co naturalnie przekierowuje klientów do sieci – w październiku wartość transakcji na naszej platformie zwiększyła się o blisko 80 proc. w stosunku co do roku ubiegłego. Z drugiej strony święta zapowiadają się w tym roku bardziej kameralne, a spora część zakupów w Black Friday stanowiły zawsze prezenty. Tegoroczny wynik pokazuje jednak, że optymizm nie opuszcza konsumentów – ocenia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.
Z oprogramowania Shoper korzysta obecnie ponad 15 tys. sprzedających w sieci, co czyli niemal 20 proc. właścicieli sklepów internetowych w Polsce.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS