A A+ A++

– To konkretne case studies i wnioski z realnych projektów. Przez ostatnie 7 lat mieliśmy okazję sprawdzić efektywność GMP na wielu kategoriach i modelach biznesowych oraz realizować zarówno podstawowe, jak i te najbardziej zaawansowane wdrożenia. Publikację zaczęliśmy jednak od podstaw tak, aby każdy marketer mógł nabrać pewności, że Google Marketing Platforms jest właśnie dla niego i jego biznesu – zaznacza Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca agencji SalesTube.

To właśnie ta agencja stworzyła raport i zaprosiła ekspertów do dzielenia się doświadczeniami. Z wydawnictwa dowiemy się, jak korzytać z funkcjonalności platformy, jak optymalizować swoje działania i przebić się do klientów. A że Google Marketing Platform to w zasadzie studnia bez dna, przekonywać nie trzeba tych, którzy już z niej korzystają.

Centralizacja, raportowani kampanii online, adserwer, trackowanie kanałów, zarządzanie reklamami w wyszukiwarkach, zakupy reklam display, zakupy audio i video w programmaticu, zaawansowane kreacje, analizy zachowań użytkowników – można by wymieniać dalej. Wszystko to jest poruszone w poradniku.

I, oczywiście, prostszym językiem. – Te narzędzia ułatwiają pracę, podejmowanie decyzji i zmniejszają czas przeznaczany wcześniej na „dające się teraz zautomatyzować” czynności – wyjaśnia Michał Gawryszewski, dyrektor ds. badań i analiz w Wirtualnej Polsce Media. W podręczniku nie brakuje przykładów, podaje je w zasadzie każdy wypowiadający się tu ekspert.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPorodówka w Kraśniku miała całkowicie zniknąć. A teraz szykują plan, żeby kobiety chciały tu rodzić
Następny artykułMiasto dostało na OZE