A A+ A++

moda

wczoraj (14:31)

Artykuł sponsorowany

Zbliżające się Święta to czas pełen magii, ciepła i niezapomnianych chwil, dzielo-nych z najbliższymi. I to właśnie one stały się głównym tematem świątecznej kam-panii Lasocki, Winter Stories, prezentowanej przez CCC. Chcąc podkreślić wartość prawdziwych emocji oraz łączących nas z bliskimi relacji, marka zaprasza nas w wyjątkową podróż.

Podziel się

CCC LASOCKI WINTER STORIES (Materiały prasowe)

ddgzjmu

Składająca się z czterech odcinków, świąteczna kampania Lasocki i CCC Winter Stories, pozwala nam zajrzeć do czterech różnych okien pięknej, starej kamienicy, by poznać ró-żnorodne, świąteczne historie toczące się za każdym z nich. Motyw, jak w kalendarzu adwentowym, pozwala uchylić okiennice i sprawdzić, jakie sceny się za nimi rozgrywają. Bajeczna kampania wyreżyserowana została przez Alvaro Colom, który w przeszłości real-izował filmy dla największych domów mody, w tym dla Diora, Saint Laurent, Burberry czy Louis Vuitton.

 Materiały prasowe

(Materiały prasowe)

W pierwszym pomieszczeniu, nazwanym Space for Love, wita nas szczęśliwa, wielo-pokoleniowa rodzina – rodzice, dzieci, dziadkowie. To opowieść o miłości, zaufaniu i wyjątkowo trwałych więziach. W roli pani domu, top modelka Edita Vilkevičiūtė, która uczestniczyła w pokazach największych domów mody, m.in. Balenciagi, Chanel czy Miu Miu. U jej boku, Jason Morgan, bohater pierwszych stron magazynów „L’Officiel”, „Numero” czy „Elle Man”.

 Materiały prasowe

(Materiały prasowe)

W drugim apartamencie, Space for Joy, czekają na nas dwie przyjaciółki, inspirujące it–girls. Prócz wzajemnej sympatii, łączy je zainteresowanie modą i najnowszymi trendami. Lubią eksperymentować ze stylem, a moda to dla nich synonim wolności i dobrej zabawy. W tym odcinku Winter Stories głównymi bohaterkami są modelki – Birgit Kos, która pra-cowała m.in. dla Toma Forda oraz Loane Normand, wcześniej związana z markami Chanel, Prada czy Boss.

 Materiały prasowe

(Materiały prasowe)

Space for Energy, trzecie, zatopione w energetycznej czerwieni, pomieszczenie to miejsce pełne dynamiki i temperamentu. Dedykowane jest mężczyznom, którzy lubią wyrażać swoją osobowość poprzez styl. Są odważni i pełni ekspresji. W rolach głównych: Adrian Chabada i Matthias El Koulali.

 Materiały prasowe

(Materiały prasowe)

Za ostatnim oknem kryje się Space for Individuality, gdzie prym wiedzie samoświadomość i indywidualność. Jego gwiazda, aktorka i ambasadorka marki Lasocki, Małgorzata Kożu-chowska, zachęca do poszukiwania swojego stylu, własnego „ja” i stworzenia świata, w którym będziemy czuć się bezpiecznie i wyjątkowo.

ddgzjmu

Pokazana w czterech odsłonach, najnowsza kolekcja Lasocki skierowana jest dla osób w każdym wieku, posiadających różne style. Choć spójna, potrafi połączyć klasyczną ele-gancję (szpilki, czółenka, oksfordki) z panującymi na wybiegach trendami, jak wysokimi, sięgającymi kolan kozakami czy masywnymi, ciężkimi botkami. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Zarówno ci najmłodsi, jak i najstarsi.

Dla marki Lasocki liczy się nie tylko design, ale i odpowiednia jakość i wykończenie. Najnowszą kampanią Winter Stories chce także podkreślić, jak ważne są dla niej prawdzi-we emocje i szczere, bliskie więzi. Czteroczęściowa historia przywołuje najmilsze, świąteczne wspomnienia, ale też zachęca do tworzenia nowych, bowiem najnowsza kolekcja Lasocki to doskonały pomysł na prezent. Nie ma nic przyjemniejszego niż chwila z najbliższymi i możliwość obdarowania ich przemyślanymi podarunkami.

Kolekcja dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

KAMPANIA REKLAMOWA:

ddgzjmu

Modelki: Birgit Kos, Edita Vilkevičiūtė, Loane Normand oraz top modele: Jason Morgan, Matthias El Koulali i Adrian Chabada.

Ambasadorka marki: Małgorzata Kożuchowska
Reżyseria spotu reklamowego: Alvaro Colom
Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz
Scenografia: Anna Szczęsna
Stylizacja: Karla Gruszecka
Make up: Wilson
Fryzury Michał Bielecki
Produkcja: Warsaw Creatives.
Muzyka: Ella Fitzgerald „I’ve Got My Love To Keep Me Warm”.

ddgzjmu

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNVIDIA GeForce RTX 3000 – niedobór kart potrwa kilka miesięcy
Następny artykułNasz Elbląg – Magazyn Samorządowy odc. 30