Google.pl to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce, dlatego inwestowanie w pozycjonowanie dedykowane właśnie pod nią może wywrzeć kluczowy wpływ na promocję Twojej firmy. Cały proces pozycjonowania to szereg działań, które wpływają na widoczność Twojej strony. Dobra agencja SEO dąży do tego, aby znalazła się ona na samym szczycie! Jedyne, co musisz zrobić, to pozwolić się poprowadzić.
Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie specjalistom?
Internet z roku na rok coraz silniej wypiera flagowe media – TV i radio, przez co staje się dla użytkowników numerem jeden wśród wiarygodnych źródeł informacji. Chcąc zaistnieć w biznesie – musisz dać się znaleźć w Google. Silna konkurencja na rynku sprawia, że nie wystarczy mieć stronę – potrzeba stale ją udoskonalać i monitorować jej postępy, aby utrzymywać się jak najwyżej w rankingach wyszukiwania i wyprzedzić konkurencję.
Aby uzyskać świetne wyniki w rankingu Google, należy zainwestować w specjalistów z różnych dziedzin: SEO, content marketingu, UX, a nawet programistów. Pozycjonowanie jest działaniem łączącym bardzo wiele specjalności. Bez znakomicie napisanych tekstów, czy poprawnie przygotowanej strony nie będziesz mógł osiągać świetnych rezultatów.
Pozycjonowanie www – co zyskujesz przez wyższą pozycję w Google?
Poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach po wpisaniu żądanej frazy użytkownik poszukujący konkretnego produktu lub usługi może odnaleźć Twoją firmę na jednym z pierwszych miejsc w rankingu. Według badań pozycja numer 1 zyskuje ponad 50 wszystkich wejść. Dzięki temu, że znajdziesz się na szczycie, ściągasz do siebie połowę internautów szukających informacji na konkretny temat. Część z nich z pewnością zechce skorzystać z Twoich usług lub zakupić produkty oferowane przez Twoją firmę – chyba nie trzeba dodawać, że wiąże się to z realnymi, zwiększonymi zyskami dla Ciebie.
Drugą ważną korzyścią jest wzrost świadomości marki. Być może klient poszukuje informacji o produkcie lub usłudze, a Twoja strona wywrze na nim pozytywne wrażenie. Jest duże prawdopodobieństwo, że wróci na stronę za klika dni czy tygodni. Dobra pozycja w Google to budowanie stałej relacji z potencjalnymi klientami. Lubimy korzystać z usług czy kupować u profesjonalistów. Częste pojawianie się w wynikach wyszukiwania pomaga w osiąganiu wysokiej rozpoznawalności, a także poczuciu, że firma jest wartościowa i godna zaufania.
Skuteczne pozycjonowanie – jak przebiega proces?
Kompleksową obsługę Twojej strony internetowej powinien rozpoczynać audyt SEO. Ma on na celu określenie, na czym opiera się Twój serwis, a także zoptymalizowanie go pod najnowsze wytyczne Google. Następnie agencja SEO opracowuje analizę słów kluczowych. Na ich podstawie optymalizowane są stare lub nowe podstrony. Jednocześnie rozbudowywana jest treść – zarówno na stronach produktowych, jak i blogu. Podczas pozycjonowania w wyszukiwarkach agencja SEO powinna systematycznie tworzyć raporty i analizy, które pomagają w obraniu odpowiedniej strategii. Skuteczne pozycjonowanie to także dbałość o linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Wartościowe linki z innych serwisów zawsze powinny być elementem dobrej usługi SEO. Podczas pozycjonowania liczą się także zmiany techniczne na stronie, a także przejrzysty i przyjazny użytkownikowi layout serwisu.
Skuteczne pozycjonowanie to synergia wielu dziedzin. Inwestycja w dobrą agencję SEO sprawi, że Twój biznes stanie się jeszcze bardziej zyskowny. Zwiększysz nie tylko konwersję, ale i rozpoznawalność marki.
Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS