Amazon zaprezentował swoją nową, świąteczną kampanię zatytułowaną „The Show Must Go On”. Za pomocą chwytającej za serce historii zachęca do działania mimo przeciwności losu, których w tym roku tak wiele.
Bohaterką nowej kampanii Amazona jest 17-letnia tancerka baletowa – Taïs Vinolo – której długo wyczekiwane plany zawodowe zostały odwołane z uwagi na panującą pandemię koronawirusa. Mimo wielu przeciwności i niesprzyjających warunków artystka dalej ćwiczy, gdziekolwiek tylko może, mimo że zdaje sobie sprawę z tego, że nie będzie miała – przynajmniej w najbliższym czasie – możliwości zaprezentowania swoich umiejętności.
Zainspirowana jej stanowczością i determinacją, jej młodsza siostra, przy pomocy okolicznej społeczności, podejmuje pewne działania, aby „dać” tancerce scenę i publiczność w pełnym emocji finale.
Za realizację odpowiada agencja Lucky Generals.
PS
LEGO zaprezentowało swoją nową, świąteczną kampanię. Za jej pomocą marka zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają, bawiąc się słynnymi klockami. Jej bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnej zabawy.
PS2
Zalando zaprezentowało nową kampanię świąteczną pod hasłem „Już niedługo znowu się przytulimy”, która opowiada o bliskości, solidarności i więzi. Za pomocą inicjatywy platforma chce dodać swoim klientom otuchy i zachęca do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.
PS3
Coca-Cola zaprezentowała swoją tegoroczną kampanię świąteczną zrealizowaną pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS