A A+ A++

Ghost of Tsushima to hit na PlayStation 4, który w dobrym stylu wieńczy obecną generację i jest chwalony nie tylko przez branżowych krytyków, ale również graczy co potwierdzają niejako statystyki sprzedaży. Sony potwierdziło bowiem, że od momentu lipcowej premiery gra trafiła do przeszło 5 milionów użytkowników konsoli, zaś w pierwszym miesiącu Ghost of Tsushima pobrano w formie cyfrowej łącznie 1,9 miliona razy, czyniąc go najlepiej zarabiającą nową marką dostępną w usłudze PS Store. Rekord ten należał wcześniej do Horizon Zero Dawn, a kolejny na liście Days Gone potrzebował prawie dwóch miesięcy, aby przekroczyć 1,3 miliona. Jednocześnie zaznaczono, że Ghost of Tsushima to wciąż najlepiej sprzedająca się nowa marka od Sony. Warto wspomnieć, że w lipcu informowaliśmy o sprzedaży na poziomie 2,4 miliona egzemplarzy, więc produkcja autorstwa Sucker Punch Productions powiększa bazę odbiorców.

Ghost of Tsushima od momentu premiery trafił do ponad 5 mln graczy.

[embedded content]

Istnieje szansa, że dzięki temu sukcesowi deweloperzy przygotują kontynuację Ghost of Tsushima, co niejako sugeruje opublikowane przez studio ogłoszenie o pracę. Ghost of Tsushima przenosi graczy do roku 1274, w którym na kontynencie azjatyckim rządzi imperium mongolskie. Chan Kubila decyduje się dokonać inwazji na Japonię, w wyniku którego ginie wielu samurajów. Główny bohater Jinowi Sakai, któremu cudem udało się przeżyć masakrę na wyspie postanawia wymierzyć sprawiedliwość walcząc z armią mongolską. Tytuł oferuje wiele misji nie tylko głównych, ale także pobocznych oraz otwarty świat. Produkcja jest nadal rozwijana przez autorów, w efekcie wprowadzili oni dodatek Legends, którego głównym elementem jest tryb sieciowej kooperacji, natomiast sama aktualizacja opatrzona numerem 1.1 zapewnia także dostęp do Nowa Gra+.

Tryb współpracy w Legends oferuje trzy różne rodzaje misji fabularnych dla dwóch graczy, z kolei w tryb przetrwania mogą zagrać cztery osoby i jest on wzorowany na Hordzie. W związku z premierą rozszerzenia wystartowały cotygodniowe wydarzenia, które odbywają się w każdy piątek. Statystyki za pierwsze 10 dni pokazują, że DLC wzbudziło spore zainteresowanie fanów gry i tak w tym czasie rozegrano 11.7 miliona misji w Trybie Legend, pokonano 141 miliony Oni, wyeliminowano 1.3 miliarda przeciwników, a najpopularniejszą klasą cieszył się Skrytobójca wybierany przez 30 procent ludzi.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyje proboszcz parafii św. Mateusza
Następny artykuł23 listopada koncert w hołdzie Krzysztofowi Pendereckiemu