W związku z wprowadzeniem przez rząd nowych zasad bezpieczeństwa, gmina Grójec ustanawia nowe zasady obsługi interesanta.
Korespondencję i ankiety inwentaryzacji źródeł ciepła proszę wrzucać do skrzynki podawczej ustawionej przy wejściu.
W kolejce do każdego z niżej wymienionych okienek mogą znajdować się tylko 2 osoby (1 osoba obsługiwana i 1 oczekująca). Pozostałe osoby oczekują na zewnątrz.
Okienko oddziału Poczty Polskiej nadal będzie czynne w godzinach 8-14 przerwa 11.15-11.30
Na miejscu w dalszym ciągu obsługujemy:
– Podatki i opłaty – do 15 listopada br. obsługujemy wpłaty za pomocą terminala płatniczego. Po tym terminie przyjmowanie wpłat w urzędzie zostaje zawieszone.
– Dowody osobiste oraz sprawy meldunkowe.
Przypominamy, że od 2019 roku funkcjonuje innowacyjny i nowoczesny E-portal urzędu. Zachęcamy do korzystania: eurzad.grojecmiasto.pl
Aby korzystać z portalu należy posiadać konto ePUAP.
Wsparcie techniczne odnośnie E-portalu urzędu uzyskacie Państwo od informatyków UGiM pod numerem telefonu:
486643091 wew. 57 i 31
oraz adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja prasowa Urzędu Gminy i Miasta Grójec
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS