A A+ A++

Być może trudno w to uwierzyć, ale kampanie mailowe z wirusami, choć niezmiennie mało kreatywne, pozostają poważnym zagrożeniem. Świadczą o tym rosnące zyski z ataków ransomware, skierowanych nawet w szpitale. Choć zjawisko ewoluuje od ponad dwudziestu lat, rozwija się nierównomiernie. Wektorem wejścia w dalszym ciągu jest nieostrożność lub naiwność użytkowników (kiepsko zabezpieczonych) stacji…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułToyota GR Yaris na filmie
Następny artykułZnicze pod PZŁ po zastrzeleniu 16-latka w Kluczkowicach. „Myśliwi zagrożeniem dla społeczeństwa”