Firma Ubisoft poinformowała o problemie związanym z Ubisoft Store. Otóż cyfrowe fanty zakupione w tym internetowym sklepie, w tym Assassin’s Creed: Valhalla, mogą pojawić się na kontach klientów na platformie Ubisoft Connect nawet 24 godziny po dokonaniu transakcji.
Jedną z zalet cyfrowej dystrybucji gier jest to, że po zakupieniu danej pozycji praktycznie od razu zyskujemy do niej dostęp. Czasem jednak występują pewne błędy w tym procesie. Takowe niestety dotknęły klientów Ubisoft Store. Zaczęli oni donosić, że nabyte w tym internetowym sklepie produkcje potrafią pojawić się na ich kontach na platformie Ubisoft Connect ze sporym opóźnieniem, w skrajnych przypadkach sięgającym nawet 24 godzin. Przedstawiciele francuskiego giganta zapewnili, że są świadomi problemu i badają, co jest jego przyczyną. Proszą także, by wszelkie przypadki poślizgów zgłaszać na tej stronie, co ma pomóc w naprawieniu błędów.
Osobom, które zakupiły jakąś pozycję w Ubisoft Store, lecz nie mają do niej dostępu, nie pozostaje zatem nic innego, jak cierpliwie czekać. Natomiast ci, którzy postanowili wstrzymać się z nabywaniem czegokolwiek w internetowym sklepie Ubisoftu do momentu naprawienia tego błędu, mogą śledzić postępy prac w tym miejscu.
Trzeba przyznać, że problem z zakupami w Ubisoft Store nastąpił w dość pechowym dla Francuzów momencie. Wszakże dziś na rynku debiutuje Assassin’s Creed: Valhalla, czyli produkcja ciesząca się sporym zainteresowaniem ze strony wielu graczy. Część z nich, która spotkała się z opóźnieniem dodania zakupionej pozycji do konta Ubisoft Connect, z pewnością nie była pocieszona koniecznością wielogodzinnego oczekiwania.
- Oficjalna strona firmy Ubisoft
Ostatnia aktualizacja: 2020-11-10
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS