A A+ A++

 ZP.272.23.2020   

Ogłoszenie nr 510223243-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Powiat Chojnicki: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590371-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia  56, 89-600  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej” 1. Serwer wraz z systemem operacyjnym – 2 szt. Obudowa: Typu rack o wysokości 1U lub 2U, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych. Płyta główna: Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów, klasy x86. Wyposażona w minimalnie 16 gniazd modułów DIMM DDR4, obsługa modułów RDIMM/LRDIMM, 2666 MT/s. Obsługa pamięci do minimum 1 TB. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym. Chipset: Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych. Procesor: Dwa procesory. Procesor klasy x86, posiadający 8 rdzeni fizycznych na procesor, oraz min. 11 MB pamięci cache, osiągający w teście PassMark – CPU Mark nie mniej niż 11210 pkt. w konfiguracji jednoprocesorowej, według wyników procesorów publikowanych na stronie: https: //www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, na podstawie rankingu z dnia 24.09.2020, stanowiącego załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. RAM: 8x 16 GB, 2666 MT/s Porty: 3x USB z czego 1 na przednim panelu obudowy, 2 na tylnym panelu obudowy, 5 x RJ-45, 2x SFP, VGA, dedykowany port USB dla zintegrowanego kontrolera zdalnego dostępu. Interfejsy sieciowe: Dwuportowa karta sieciowa na płycie głównej 2x 1 GbE (RJ-45). Dodatkowe interfejsy sieciowe 2x 10 GbE (RJ-45), oraz 2x 10 GbE (SFP+). Oddzielny port sieciowy dla zintegrowanego kontrolera zdalnego dostępu (RJ-45). Gniazda PCIe: 2 gniazda Gen. 3, wszystkie x16. Napęd optyczny: Wewnętrzny napęd DVD+/-RW. Wnęki na napędy: Obsługa minimalnie ośmiu 2,5‘‘ lub czterech 3,5“ dysków SAS, SATA lub SSD typu Hot-Plug. Dyski twarde: 2 szt. dysków SSD 2.5‘‘ lub 3,5“ SATA 480 GB w RAID 1 Kontrolery: Wewnętrzny kontroler sprzętowy macierzy RAID, obsługujący dyski SATA, SAS oraz SSD, przepustowość 12Gbps, wyposażony w 2GB nieulotnej pamięci podręcznej, poziomy RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Kontroler o przepustowości 12Gb/s, dedykowany do przyłączenia zamawianej macierzy dyskowej. Video: Zintegrowana karta graficzna, umożliwiająca uzyskanie rozdzielczości 1280×1024. Zasilacze: 2 szt., redundantny o minimalnej mocy 500 W każdy, Hot-Plug Mysz, klawiatura: Standardowe typu USB Zarządzanie: Kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania serwera. Dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach serwera. Do zarządzania wykorzystywany jest dedykowany port RJ45 (nie zajmuje istniejących kart sieciowych). Kontroler umożliwia: § zarządzanie serwerem za pośrednictwem graficznego interfejsu użytkownika § zdalne włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera, § wysyłanie e-maili z powiadomieniami o zdarzeniach, § zdalną aktualizację firmware komponentów serwera, § możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów § funkcja zdalnego pulpitu umożliwiająca zdalną obsługę BIOS oraz montowanie obrazów ISO § kontroler zdalnego zarządzania musi stanowić rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych. Certyfikaty: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001. Oferowany produkt musi posiadać deklarację zgodność CE. Zamawiający może zażądać dostarczenia powyższych certyfikatów. Warunki gwarancji: Przynajmniej siedem lat gwarancja z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, obejmująca wszystkie komponenty serwera. Gwarancja producenta realizowana przez autoryzowany serwis producenta zapewniająca dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego. Gwarancja musi oferować przez cały okres: § usługi serwisowe świadczone w miejscu instalacji urządzenia oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy, § dostępność wsparcia technicznego przez 5 roboczych dni w tygodniu przez cały rok (w języku polskim i angielskim w dni robocze). Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera. Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Możliwość sprawdzenia poprzez Internet lub telefonicznie konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. Dokumentacja użytkownika: Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. System operacyjny: Microsoft Windows Server 2019 Standard 64-bit w języku Polskim z licencjami dostępowymi lub system równoważny. Liczba wymaganych licencji dostępowych: § 10 licencji na urządzenie § 30 licencji na użytkownika Licencje na oprogramowanie mają mieć charakter wieczysty i nie narażać Zamawiającego na dodatkowe koszty w przyszłym użytkowaniu. 2. Zewnętrzna macierz dyskowa współpracująca z zamawianymi serwerami – 1 szt. Obudowa: Typu rack, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” Ilość zatok na dyski 2,5’’: 30 Ilość oraz rodzaj dysków: 12 szt. dysków SAS 2.5’’, 600 GB, 12 Gb/s, 15k rpm, Hot-Plug Kontrolery macierzy RAID: Dwa kontrolery SAS o przepustowości 12Gb/s każdy, Hot-Plug z 16 GB pamięci cache na kontroler, obsługujące konfigurację RAID 0, 1, 5, 6, RAID 10 i RAID 10 DM (podwójne kopie lustrzane), z możliwością dynamicznej zmiany poziomów w tej samej warstwie i automatycznym przydziałem zasobów, wyposażone w porty umożliwiające przyłączenie macierzy dyskowej do zamawianych serwerów. Obsługiwane funkcje: § Automatyczne tworzenie warstw i migracja danych, dzięki którym najważniejsze i najczęściej używane dane znajdą się na najszybszej pamięci masowej. § Funkcja sprzętowych migawek § Możliwość tworzenie elastycznych migawek, § Łączność za pomocą szyfrowanego tunelu z serwisem producenta, ze wskazaniem adresu publicznego z którego przychodzi połączenie. Zarządzanie: Kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania macierzy dysków, dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach macierzy. Zarządzanie zdalne realizowane przez dedykowany port RJ-45. Zarządzanie macierzą za pośrednictwem dedykowanej aplikacji oraz w pełni funkcjonalnego interfejsu WEB Kable umożliwiające przyłączenie macierzy do serwerów: 2 szt. – kabel o przepustowości 12Gb/s, długość 2 m Montaż: Szyny statyczne do montażu w szafie serwerowej Zasilanie: Dwa redundantne zasilacze Hot-Plug Warunki gwarancji: Przynajmniej siedem lat gwarancji z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze, obejmująca wszystkie komponenty macierzy. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta macierzy. Oświadczenie producenta macierzy, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Możliwość sprawdzenia poprzez Internet lub telefonicznie konfiguracji sprzętowej macierzy oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 3. Zasilacz awaryjny – 1 szt. Obudowa: Typu rack, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” Moc wyjściowa: 3,0 kVA / 2,7 kW Napięcie wejściowe/wyjściowe: 230 V / 230 V Zarządzanie: Możliwość zdalnego zarządzanie zasilaniem UPS przez sieć. Monitorowanie i zarządzanie UPS za pomocą standardowej przeglądarki internetowej lub oprogramowania do zarządzania siecią. Złącza wyjściowe IEC: 6x złącze z podtrzymaniem bateryjnym Inne funkcjonalności: Możliwość wymiany baterii podczas pracy Montaż: Szyny do montażu w szafie serwerowej Certyfikaty: Urządzenie musi posiadać deklarację zgodność CE. Warunki gwarancji: UPS 3 lata, pakiet baterii 2 lata 4. Urządzenie do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych – 1 szt. Charakterystyka urządzenia: Zewnętrzny napęd oparty o technologię wymiennych dysków twardych. Urządzenie powinno współpracować z zamawianymi serwerami. Nośniki wymienne: Wymagane dostarczenie siedmiu nośników o pojemności 2 TB Akcesoria: Kabel przyłączeniowy Certyfikaty: Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE Warunki gwarancji: 12 miesięcy gwarancji 5. Montaż zamawianego sprzętu, stworzenie klastra pracy awaryjnej oraz utworzenie maszyn wirtualnych. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu przeprowadzić następujące prace: • Wnieść i fizycznie zamontować we wskazanej przez Zamawiającego szafie serwerowej, wszystkie dostarczone urządzenia. • Podłączyć całość rozwiązania do infrastruktury Zamawiającego. • Uruchomić i przeprowadzić diagnostykę zamontowanej infrastruktury sprzętowej. • Przeprowadzić procedury aktualizacji firmware dostarczonych elementów do najnowszej wersji oferowanej przez producenta sprzętu. • Utworzyć na bazie serwerów oraz macierzy dyskowej działający klaster niezawodnościowy. • Utworzyć trzy maszyny wirtualne (1x Widows Server, 2x Ubuntu Sever). Wszystkie wymienione prace wdrożeniowe muszą zostać wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego. Powyższe czynności należy wykonać w okresie realizacji zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Szkolenie Przeprowadzenie w siedzibie zamawiającego praktycznego szkolenia dla 2 osób z obsługi oraz konfiguracji klastra pracy awaryjnej. Zakres szkolenia: 1. Dyski i woluminy w systemie Windows Server • Zarządzanie dyskami w systemie Windows Server • Zarządzanie woluminami w systemie Windows Server • Elementy zabezpieczeń przestrzeni STORAGE. 2. Podstawowe komponenty Storage Technologies • Opcje Storage Topology • Konfigurowanie Bus Technologies w systemie Windows Server • Konfigurowanie udostępniania w systemie Windows Server 3. Wysoka dostępność w systemie Windows • Określenie poziomu dostępności • Wysoka dostępność i Disaster Recovery Solutions z Hyper-V • Wysoka dostępność z klastra pracy awaryjnej w systemie Windows Server 2019 4. Realizacja: klaster pracy awaryjnej • Planowanie klastra pracy awaryjnej • Tworzenie nowego klastra pracy awaryjnej 5. Zarządzanie rolami serwera i grupowanie zasobów • Konfigurowanie wysokiej dostępności aplikacji i usług na klastrze pracy awaryjnej • Zarządzanie i obsługa klastra pracy awaryjnej • Rozwiązywanie problemów z klastrem pracy awaryjnej • Wysoka dostępność serwisu wykonawcze z Multi-site klastrem pracy awaryjnej 6. Wdrażanie: klaster pracy awaryjnej z Hyper-V • Przegląd Integracja Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej • Wdrożenie Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej • Zarządzanie i obsługa Hyper-V maszyn wirtualnych na temat klastrów pracy awaryjnej 7. Implementacja Network Load Balancing Clusters • Przegląd NLB • Konfigurowanie klastra równoważenia Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1 do opisu, Formularzu asortymentowym oraz Istotny postanowieniach do umów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48822000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Comel Tomasz Hinz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szewska 11
Kod pocztowy: 77-200
Miejscowość: Miastko
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181302.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181302.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181302.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 OGŁOSZENIE O UDZIELNIU ZAMÓWIENIA

Zamieszczono w BZP w dniu 10.11.2020 r.

Zamieszczono strona internetowa: www.powiat.chojnice.pl, i platforma zakupowa:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyją czterej mężczyźni z Tarnobrzega, zakażeni koronawirusem. Nie mieli chorób współistniejących
Następny artykuł🔴 Koronawirus nie odpuszcza, mamy ponad 700 nowych zakażeń w województwie