Dyrekcja Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulęcinie informuje, że w związku z powierzonym przez Burmistrza Sulęcina nowym zadaniem tj. wydawaniem zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego wydawane w związku z Programem „Czyste Powietrze” 2.0.
informuje, że osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej do dnia złożenia wniosku powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego. Wydanie zaświadczenia następuje na żądanie osoby fizycznej!
Realizacją zadania w postaci wydawania zaświadczeń w Gminie Sulęcin zajmuje się:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Dział Świadczeń Rodzinnych
ul. E. Plater 14,
69-200 Sulęcin
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
tel. 95 755 94 15
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sulęcinie
Andrzej Stefan Żelechowski
Podstawa prawna:
1. 411 ust. 10g ustawy – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.);
2. Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02.10.2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS