Agencja Leo Burnett Warszawa z sukcesem przeszła przez przetarg rozpisany przez PZU i będzie jedną z dwóch agencji wybranych do prowadzenia bieżących działań komunikacyjnych tego potentata na rynku usług ubezpieczeniowych.
Leo Burnett będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych. Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100% w warunkach pracy zdalnej.
„Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego. Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty.” – Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS