W wielu firmach pojawia się nowe stanowisko pracy: tele-przedstawiciel. Do wykonywania na nim zadań potrzebne są inne niż dotąd kompetencje i narzędzia.
Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że najtrudniejsze decyzje i wyzwania związane z epidemią COVID-19 pracodawcy mają za sobą. Nic bardziej mylnego. Po dylematach związanych m.in. z organizacją pracy w nowej rzeczywistości, kwarantanną, izolacją i wnioskami o wsparcie, przyszła kolej na „remanent” funkcjonujących stanowisk pracy. Widać to szczególnie u pracodawców zatrudniających przedstawicieli handlowych.
Zamiast obowiązków w terenie…
W czasach przed-COVIDowych przedstawiciele handlowi byli pracownikami terenowymi. Do ich obowiązków należało osobiste odwiedzanie klientów pracodawcy, oferowanie im określonych produktów lub usług, zbieranie zamówień, układanie produktów na półkach, raportowanie. Byli aktywni, pozostawali w ciągłym ruchu. Wyniki ich pracy nierzadko były ściśle powiązane z umiejętnością budowania relacji z klientami.
… monitor i telefon
Pierwsze miesiące epidemii wymusiły na pracodawcach przemodelowanie dotychcza…
Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów “Rzeczpospolit … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS