A A+ A++

Nowa agencja kreatywna marki Heineken i Publicis Groupe będzie nosić nazwę „Le Pub” i rozpocznie swoją działalność na początku stycznia br. Nowy podmiot będzie integrować „kreatywność, dane i doświadczenie producenta piwa”. Jak przyznali przedstawiciele marki Heineken w oficjalnym oświadczeniu, wpływ na założenie własnej agencji miała trwająca obecnie pandemia koronawirusa. „W dzisiejszym, dynamicznym środowisku konsumenckim musimy być w stanie działać szybko i być jak najbardziej odpowiedni dla konsumentów. Dlatego postanowiliśmy dostosować nasz model agencji”– powiedział Bram Westenbrink, dyrektor globalny Heinekena.
Agencja kreatywna „Le Pub” rozpocznie działalność z dniem 1 stycznia 2021 roku, zaś tworzyć ją będą pracownicy Epsilon i Publicis Sapient z Publicis Groupe. Firma będzie miała swoje siedziby w Amsterdamie oraz Mediolanie. 
Jednocześnie marka skonsolidowała wszystkie swoje usługi planowania i…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFrancja i Belgia w ujęciu literackim i w formie podcastu
Następny artykułRząd kupi chryzantemy tylko od firm. Współpracownik premiera: Zapomnieliśmy o grupie osób