A A+ A++

Tematyka e-commerce bardzo często gości na łamach Nowego Marketingu i MamStartup. Sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, że rozwój e-handlu niesamowicie przyspieszył. Przygotowując naszą publikację, chcemy dać naszym czytelnikom wartościowe treści, które pomogą im w rozwoju ich biznesów. Od początku istnienia branży e-commerce odnotowujemy jej stały, szybki wzrost. Rok 2020 jest jednak dla niej wyjątkowy. Sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, że rozwój e-handlu niesamowicie przyspieszył. W ciągu kilku minionych miesięcy branża odnotowała skokowe wzrosty. To, co do tej pory zajmowało lata, wydarzyło się ciągu tygodni.
Takie tempo to duże wyzwanie dla branży e-commerce, ale przede wszystkim ogromna szansa. Pojawiają się nowi klienci, którzy dotychczas nie mieli styczności z zakupami online, a stali bywalcy e-sklepów kupują coraz więcej i coraz częściej, w tym rzeczy, które do tej pory kupowali wyłącznie w sklepach stacjonarnych.
Przygotowując naszą publikację,…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa Toyota Yaris imponuje napędem. Różnice z poprzednikiem kolosalne
Następny artykułLokalna firma zmodernizuje monitoring we Wschowie