Sieć supermarketów Kaufland dołącza do grona Klientów 38 Content Communication. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej strategii komunikacji marki na polskim rynku, bieżące działania public relations, w tym PR kryzysowy, a także kreację i realizację projektów CSR.
Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert. Za realizację założeń komunikacyjnych odpowiadać będzie dedykowany zespół specjalistów pod strategicznym nadzorem CEO 38 Content Communication Katarzyny Życińskiej.
Kaufland to jedna z największych na świecie sieci marketów spożywczych. Należy do niej ponad 1200 sklepów zlokalizowanych w 8 europejskich krajach, m.in. w Niemczech, Czechach, czy Chorwacji. W Polsce działa od 2001 roku, gdzie posiada 224 sklepy, co czyni ją jedną z największych sieci handlowych na rynku. Kaufland od lat aktywnie angażuje się w projekty związane z promocją zdrowego trybu życia czy postaw proekologicznych.
38 Content Communication wchodzące w skład 38Group to zespół ekspertów z branży mediów. Agencja powstała w 2010 i zatrudnia obecnie ponad 40 osób w biurach w Łodzi i Warszawie. W portfolio Klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa Atlas, Bausch Health, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Klimatu, czy Iron Mountain Polska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS