Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
Tsunoda, startujący w Formule 2, po raz pierwszy zasiadł za kierownicą samochodu Formuły 1. Japończyk był jedynym uczestnikiem prywatnych testów, które zespół AlphaTauri przeprowadził na torze w Imoli, gdzie w miniony weekend odbyło się Grand Prix Emilii-Romanii.
Do jazd został wykorzystany samochód Toro Rosso STR13 w specyfikacji z 2018 roku.
O kierowcy, który obecnie zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej F2, mówi się prawie otwarcie, że w przyszłym roku zastąpi Daniiła Kwiata we włoskiej ekipie. Szef AlphaTauri Franz Tost i konsultant Red Bulla ds. sportów motorowych – dr. Helmut Marko, wypowiadali się w tym temacie dość jasno.
W środę po porannych testach w wilgotnych warunkach na Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Tsunoda był w stanie po południu pojeździć po suchym torze. Zaliczył okrążenia kwalifikacyjne oraz symulację wyścigu.
– Dzisiejsza sesja, mój pierwszy raz w bolidzie Formuły 1, była świetną zabawą – powiedział Yuki Tsunoda. – To był zupełnie inny świat niż samochód F2, którym ścigam się w tym roku, szczególnie pod względem większej mocy, a także skuteczności hamowania. Nie martwiłem się o swoje czasy okrążeń, po prostu skupiłem się na przyzwyczajeniu do bolidu F1 i pokonaniu trzystu kilometrów.
– Sporo trenowałem, aby się do tego przygotować, ale mimo to byłem trochę zmęczony pod koniec dnia, choć bardzo zadowolony z tego doświadczenia. Kierowca bolidu F1 ma o wiele więcej do zrobienia, ale w symulatorze przećwiczyłem obsługę wszystkich dodatkowych przełączników na kierownicy – dodał. – Z inżynierami Scuderia AlphaTauri jestem w kontakcie od zeszłego miesiąca, kiedy przymierzałem fotel. To fajna grupa ludzi i nawiązaliśmy dobre relacje. Oczywiście, kiedy przyszło do omawiania silnika Hondy, mogłem rozmawiać po japońsku, co wiele ułatwiło.
– Ogólnie rzecz biorąc była to świetna zabawa, co po części wynikało też z jazdy na tak szybkim torze w Imoli. Przede mną jeszcze dwie rundy F2, cztery wyścigi, skoncentruję się na każdej sesji w ciągu dwóch weekendów, a potem zobaczymy, jaki będzie końcowy wynik tego wszystkiego – zakończył.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.ZgodaPolityka prywatności
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS