A A+ A++

Pojawiają się nowe informacje związane ze sposobem funkcjonowania kolejnych urzędów w naszym regionie. Czy przejście na zdalne załatwianie spraw jest dla Was ułatwieniem?

 

O aktualnych zasadach obsługi interesantów informuje Starostwo Powiatowe w Gorlicach:

 

Zasady obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Gorlicach w związku z trwającym stanem epidemii

Kontakt Interesantów z Pracownikami Urzędu odbywa się po uprzednim umówieniu spotkania telefonicznie lub przy pomocy domofonów zainstalowanych przy wejściach do budynków Starostwa.

W sytuacjach nie wymagających kontaktu bezpośredniego, zalecany jest kontakt za pośrednictwem poczty polskiej, firm kurierskich, poczty elektronicznej i telefonu oraz

z wykorzystaniem skrzynek podawczych zlokalizowanych w budynkach administracyjnych przy ul. Bieckiej 3 (wejście od ulicy Bieckiej) oraz przy ul. Słonecznej 7.

Niezbędne dane kontaktowe do poszczególnych wydziałów prowadzących obsługę bezpośrednią opublikowane są na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Gorlickiego, a także na drzwiach wejściowych do budynków. Ponadto informacje w zakresie danych kontaktowych uzyskać można pod numerem telefonu: (18) 354 87 51

Podczas przebywania w Urzędzie Interesanci proszeni są o stosowanie środków ochrony osobistej (maseczek i rękawiczek) oraz dezynfekowanie rąk. Interesanci

z objawami chorobowymi proszeni są o powstrzymanie się od wizyty w Urzędzie.

 

W Urzędzie Gminy w Sękowej także informacja o zmianach, w szczególności ważne jest zamknięcie kasy UG:

W związku z wprowadzonymi obostrzeniami w zakresie przeciwdziałania wirusowi COVID-19 informujemy, że Urząd Gminy Sękowa ogranicza swoją działalność do niezbędnego minimum. Wprowadzone nowe zasady działania urzędu wynikają z rozporządzenia dotyczącego pracy zdalnej w administracji samorządowej, które co do zasady ograniczy pracę urzędów do pracy zdalnej.

Dlatego też zwracamy się do mieszkańców Gminy Sękowa o ograniczenie kontaktów z tut. urzędem do niezbędnego minimum, korzystając raczej z drogi telefonicznej czy korespondencji elektronicznej – e-mail, jak również form płatności w postaci przelewów internetowych.

Jednocześnie informujemy, że od 2 listopada do odwołania zostaje zawieszona praca kasy

w Urzędzie Gminy Sękowa. Podajemy poniżej numery rachunków na które należy dokonywać wpłat oraz informujemy, że … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPasja jest moją siłą!
Następny artykułKwaśniewski: Obawiam się reakcji PiS