A A+ A++

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów dostęp do administracji publicznej w dniach 3 listopada – 4 grudnia (z opcją przedłużenia) musi zostać znacząco ograniczony. Nie oznaczy to, że zamykamy się na Państwa sprawy i problemy. Zmieniamy jedynie formę kontaktu na bezpieczniejszą dla wszystkich w dobie pandemii koronawirusa.

Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim?

1. Zadzwoń do odpowiedniego wydziału. Pracownik urzędu na pewno pomoże w najlepszy możliwy sposób, pokieruje i podpowie, jak rozwiązać sprawę.

Numery telefonów można znaleźć w zakładach po prawej stronie pod poniższym adresem:

https://um.olecko.pl/strona-20-wydzialy_urzedu_miejskiego.html

2. Skorzystaj z możliwości, które dają Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz platforma E-Urząd (Link do strony WWW platforma E-Urząd). Załóż konto i bez wychodzenia z domu załatw wiele urzędowych spraw.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOgłoszenie konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Miasta i Gminy Krotoszyn z organizacjami pozarządowymi na rok 2021
Następny artykułEnea/Astoria przegrywa derby. Anwil Włocławek okazał się za mocny