Z okazji tegorocznego Halloween szwedzki oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Cancelled clown”. W jej ramach marka postanowiła postraszyć swoich klientów klaunem i zarazem ponownie dać prztyczka w nos sieci McDonald’s.
Nie od dziś wiadomo, że marki Burger King i McDonald’s prowadzą między sobą swego rodzaju reklamową wojnę. O najciekawszych akcjach obu sieci pisaliśmy już niejednokrotnie, czego przykładem jest chociażby tegoroczna kampania finlandzkiego oddziału Burger Kinga, ramach której zamówione dania marki można było odbierać w… restauracjach sieci McDonald’s.
Teraz Burger King zaprezentował swoją najnowszą kampanię z okazji tegorocznego Halloween. W jej ramach w szwedzkich lokalach sieci klientów straszył klaun. W jaki sposób? Otóż, gdy dana osoba wymówiła przed lustrem w toalecie trzy razy hasło „Cancelled clown”, wówczas działo się coś dziwnego. Co dokładnie? Tego nie wiadomo – na filmie stworzonym w ramach kampanii widzimy jedynie przerażonych klientów wybiegających z toalety. Musiało to być naprawdę straszne ;).
Oczywiście nie bez powodu Burger King wykorzystał w swojej halloweenowej kampanii klauna – wszak postać ta nierozłącznie kojarzona jest z marką McDonald’s.
Za realizację odpowiada agencja INGO Stockholm.
PS
W ramach niecodziennej akcji marketingowej kostarykański piłkarz Jonathan McDonald podczas ostatniego meczu wyszedł na boisko w koszulce z napisem „Burger King”.
PS2
W maju 2019 roku Burger King stworzył kampanię, w której poruszył kwestię strachu małych dzieci przed klaunami, by jednocześnie zareklamować swoje, pozbawione tych postaci przyjęcia urodzinowe.
PS3
W 2018 roku Burger King wprowadził do swojej halloweenowej oferty burgera, po którym częściej śnią się koszmary.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS