A A+ A++

Ducati Streetfighter V4 to bezkompromisowy motocykl. W skrócie jest to sportowy model Panigale V4 z minimalnie mniejszą mocą I bez owiewek. Streetfighter V4 napędzany jest czterocylindrowym widlastym silnikiem o pojemności 1103 cm3, który generuje 208 KM. Po zmianach dostosowujących tę jednostkę do nowej normy emisji spalin Euro 5 maksymalna moc dostarczana jest przy okrągłych 13 000 obr./min, czyli o 250 obr./min wyżej niż przed modyfikacjami. Za to maksymalny moment obrotowy 123 Nm produkowany jest przy 9500 obr./min – aż o 2000 obr./min wcześniej niż w wersji Euro 4.

Wśród zmian w jednostce napędowej Ducati wymienia tuning oprogramowania sterującego silnikiem i nowy wydech. Wizualnie się on nie zmienił, ale dostał większy katalizator. Skrócono kolektory i każdy z czterech cylindrów otrzymał swoją sondę lambda. Z jednej strony dzięki nim jednostka napędowa ma być bardziej ekologiczna, a z drugiej zmieniona charakterystyka dostarczać ma lepszych wrażeń z jazdy i osiągów na krętych drogach.

Wśród innych zmian w Ducati Streetfighterze V4 znalazły się nowe pompy przedniego hamulca i sprzęgła. Obie zapożyczone z modelu Superleggera V4 i umożliwiają one samoistne odpowietrzanie się systemów. Ciężar Streetfightera V4 nie uległ zmian i waży on 180 kg (lub 178 kg w wersji S).

Ostatnią, a zarazem najbardziej znaczącą dla większości klientów, nowością jest nowe malowanie modelu Ducati Streetfighter V4 S. Jest to czarny matowy lakier nazwany Dark Stealth, który dołącza do czerwonego Ducati Red i będzie oferowany od listopada 2020 r.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKPR Elbląg wiceliderem I ligi [ Sport ]
Następny artykułŁódzka kuria zakończyła postępowanie w sprawie biskupa łowickiego Andrzeja Dziuby. Co dalej zdecyduje Watykan