W związku z obostrzeniami obowiązującymi w tzw. czerwonej strefie, od poniedziałku, 19 października, w Urzędzie Miasta Chełm wprowadzono ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów.
Ratusz poinformował, że załatwianie spraw urzędowych odbywać się będzie w trybie komunikacji pocztowej, elektronicznej (poczta tradycyjna, e-mail, ePUAP) oraz telefonicznej. Interesanci mogą również wrzucać dokumenty do urn wystawionych w budynkach Urzędu Miasta Chełm. Dokumenty te powinny być w zamkniętej kopercie opisanej nazwą Departamentu/Wydziału oraz numerem telefonu, celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.
Dokumenty można też składać w Referacie Obsługi Interesantów na parterze budynku przy ul. Lubelskiej 65. Ratusz informuje, że bezpośrednia obsługa interesantów będzie się odbywać wyłącznie w określonych przypadkach i w wyznaczonych do tego miejscach. Wykaz numerów telefonów oraz szczegóły dotyczące ograniczeń, w tym szczegółowy wykaz spraw do załatwienia w trybie obsługi bezpośredniej, są dostępne na stronie internetowej www.chelm.pl. (opr. mo)
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS