A A+ A++

W związku z obostrzeniami obowiązującymi w tzw. czerwonej strefie, od poniedziałku, 19 października, w Urzędzie Miasta Chełm wprowadzono ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów.

Ratusz poinformował, że załatwianie spraw urzędowych odbywać się będzie w trybie komunikacji pocztowej, elektronicznej (poczta tradycyjna, e-mail, ePUAP) oraz telefonicznej. Interesanci mogą również wrzucać dokumenty do urn wystawionych w budynkach Urzędu Miasta Chełm. Dokumenty te powinny być w zamkniętej kopercie opisanej nazwą Departamentu/Wydziału oraz numerem telefonu, celem sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.

Dokumenty można też składać w Referacie Obsługi Interesantów na parterze budynku przy ul. Lubelskiej 65. Ratusz informuje, że bezpośrednia obsługa interesantów będzie się odbywać wyłącznie w określonych przypadkach i w wyznaczonych do tego miejscach. Wykaz numerów telefonów oraz szczegóły dotyczące ograniczeń, w tym szczegółowy wykaz spraw do załatwienia w trybie obsługi bezpośredniej, są dostępne na stronie internetowej www.chelm.pl. (opr. mo)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZarzuty dla trzech osób po tragedii w Bukowinie Tatrzańskiej
Następny artykułKontroluj wydatki i zużycie GB dzięki Orange Flex