13 października 2020
W związku z gwałtownym rozprzestrzenianiem się koronawirusa, Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mysłowicach, apeluje do klientów o ograniczenie wizyt w budynku MPWiK Sp. z o.o. i załatwianie spraw drogą telefoniczną i elektroniczną.
Dział Obsługi Klienta oraz Dział Techniczny przy ul. Fabrycznej 10 od dnia 13.10.2020 r. przyjmuje klientów tylko w najpilniejszych sprawach, w godzinach 7.00 – 15:00, najlepiej po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego:
– Sekretariat – 32 223 59 30 ; 511 171 943;
– Dział Obsługi Klienta – 32 223 59 39; 798 708 634
– Dział Techniczny – 538 978 983
– Dyspozytornia – 32 223 59 42; 605 432 435;
– listownie na adres: MPWiK Sp. z o.o. w Mysłowicach., ul. Fabryczna 10; 41-404 Mysłowice;
– poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: [email protected]
Odczyt stanu wodomierza klienci mogą przekazać do MPWiK:
telefonicznie: 32 223 59 39; 798 708 634
– Apelujemy również, aby podczas wizyt w sprawach niecierpiących zwłoki, w oczekiwaniu na załatwienie sprawy, przestrzegać obowiązujących zasad reżimu sanitarnego (dystans – dezynfekcja – maseczka).
– Boczne wejście do Biura Obslugi Klienta zostaje czasosowo zamknięte.
Oryginały dokumentów będą od Państwa przyjmowane w Biurze Obsługi Klienta przez wyznaczonych pracowników.
– Powyższe podyktowane jest zwiększeniem bezpieczeństwa ludzi, poprzez ograniczenie kontaktów przebywania w miejscach publicznych. Proszę o okazanie wyrozumiałości w tej wyjątkowej sytuacji.
– Zasady będą obowiązywały do odwołania.Sytuacja ta nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
Źródło: MPWiK
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS