Nowa platforma zostanie uruchomiona w wersji beta i jak twierdzi Zoom, umożliwi ona płacenie ludziom za „doświadczenia online” dla internetowych wersji „tradycyjnych wydarzeń”. Bilety można sprzedawać na wydarzenia z udziałem do 1000 osób.
Dzięki nowej funkcjonalności Zoom dołącza do głównych graczy w transmisjach na żywo, czyli YouTube oraz Twitch, a uruchamiając możliwość zapłaty za widowisko czy zajęcia, idzie w ślady Facebooka.
Koronawirus wszystko zmienił
Pandemia koronawirusa sprawiła, że w ciągu kilku miesięcy popularność platform do wideokonferencji, takich jak Zoom, Google Meet i Microsoft Teams, dosłownie eksplodowała. Na tle konkurencji najbardziej gwałtownie urósł Zoom, który z 10 mln użytkowników w grudniu 2019 r. osiągnął w kwietniu 2020 r. 300 mln uczestników spotkań dziennie, co zagwarantowało mu wycenę przekraczającą 96 mld dol. W tym czasie Microsoft Teams odnotował 70-proc. wzrost do 75 mln aktywnych uczestników dziennie. Wraz z przymusową pracą zdalną wzrosła również liczba transmisji na żywo.
Jak wyjaśnia Joseph Evans, dyrektor ds. Technologii w Enders Analysis, do internetu przeniosły się różne sprawy, jak np. konsultacje lekarskie, … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS