A A+ A++

Jak podaje serwis dlahandlu.pl, popularne marki postanowiły otworzyć własne placówki z “ciuchami z drugiej ręki”. I nic dziwnego. W końcu rynek odzieży używanej z roku na rok jest coraz bardziej majętny i przyciąga coraz więcej konsumentów.

Włoski dom mody Gucci nawiązał współpracę z platformą The Real Real, która oferuje zakup ubrań bezpośrednio od właścicieli. Włoski gigant odzieżowy deklaruje, że za każde ubranie sprzedane na platformie, zasadzi jedno drzewo.

Z kolei Levi’s – znana marka kojarząca się głownie z dżinsowymi ubraniami, zachęca by swoje stare i zużyte spodnie oddawać do stacjonarnych sklepów. Zostaną one poddane renowacji i “profesjonalnemu wyczyszczeniu”, a następnie trafią na specjalną stronę internetową. Tam będzie można je kupić w niższej cenie.

– Dobra para dżinsów powinna być noszona przez dekady. Ostatnim miejscem, w jakim powinna się znaleźć, jest śmietnik – tak reklamuje swój nowy pomysł Levi’s.

Według The Resale Report rynek odzieży używanej w 2019 był wart 28 miliardów. Za 10 lat, jego wartość ma być ponad dwa razy większa – ma wynosić 64 miliardy dolarów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzęstochowskie24: Nocna wizyta Ukochanego – Noc Księgarń u Świętego Pawła
Następny artykułPokazała zdjęcie z mężem sprzed 10 lat. Poznali się w pracy