A A+ A++

Jak czy tamy w dlahandlu.pl, Netto mocno zaakcentuje promowanie warzyw i owoców w tym sezonie. W sklepach pojawią się tabliczki, na których pracownicy będą zapisywać godzinę kontroli, tak aby klient zawsze mógł mieć do tego wgląd. Do tego zadania sklep oddelegował specjalny personel – kontrolerzy będą ubrani w kamizelki z napisem ” KONTROLER ŚWIEŻOŚCI WARZYW I OWOCÓW NETTO”

– Chcemy, aby nasi klienci widzieli naszych specjalistów od świeżości – stwierdza Janusz Stroka, prezes Netto Polska

Uwaga na trujące grzyby. Były szef GIS przestrzega

Netto chce ułatwić klientom zidentyfikowanie personelu, który pomógłby im w wyborze danego produktu. – Chcemy wyróżnić osoby, które codziennie zajmują się wspomnianą kategorią, aby nasi klienci mogli bez trudu znaleźć osobę odpowiedzialną za dział i uzyskać pomoc – dodał Stroka.

Oprócz kampanii promującej świeżość produktów w sklepie, Netto stawia też na media społecznościowe, bilbordy czy tablice informacyjne.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRybnik. Prezesi klubów sportowych komentują zapowiedzi władz Rybnika
Następny artykuł[Zamówienie Publiczne] Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu