Jak czy tamy w dlahandlu.pl, Netto mocno zaakcentuje promowanie warzyw i owoców w tym sezonie. W sklepach pojawią się tabliczki, na których pracownicy będą zapisywać godzinę kontroli, tak aby klient zawsze mógł mieć do tego wgląd. Do tego zadania sklep oddelegował specjalny personel – kontrolerzy będą ubrani w kamizelki z napisem ” KONTROLER ŚWIEŻOŚCI WARZYW I OWOCÓW NETTO”
– Chcemy, aby nasi klienci widzieli naszych specjalistów od świeżości – stwierdza Janusz Stroka, prezes Netto Polska
Uwaga na trujące grzyby. Były szef GIS przestrzega
Netto chce ułatwić klientom zidentyfikowanie personelu, który pomógłby im w wyborze danego produktu. – Chcemy wyróżnić osoby, które codziennie zajmują się wspomnianą kategorią, aby nasi klienci mogli bez trudu znaleźć osobę odpowiedzialną za dział i uzyskać pomoc – dodał Stroka.
Oprócz kampanii promującej świeżość produktów w sklepie, Netto stawia też na media społecznościowe, bilbordy czy tablice informacyjne.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS