A A+ A++

O problemach informowali klienci na Facebooku. Nie kryli przy tym nerwów.

“Jesteście niepoważni i tyle mam do powiedzenia. Te wasze “chwilowe” problemy w ostatnim czasie są nagminne. Jak zwykle poczatek weekendu z jakąś awarią” – pisał jeden z klientów.

Inni stawiali na bardziej ironiczne wpisy. “Dziękuję, że nie mogę zrobić przelewu! Jesteście niesamowici!” – wściekała się pani Patrycja.

Żółte strefy w całym kraju. Paweł Mucha: zdecydowane działania przynoszą wymierne efekty

Bank reagował szybko i od razu zapewniał, że problem jest mu znany i pracuje nad jego rozwiązaniem. Awaria dotyczy przede wszystkim aplikacji mobilnej. W wersji przeglądarkowej dostęp do bankowości był niezakłócony.

“Obecnie widzimy utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej. Spróbuj proszę zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę – tu wszystko działa poprawnie” – poinformował bank na Facebooku.

Po godzinie 13 Santander poradził sobie z awarią i klienci mogą się zalogować do bankowości mobilnej bez przeszkód.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRolniku ! Spisz się w Gminnym Punkcie Spisowym w Ożarowie Mazowieckim
Następny artykułOgraniczone chęci