A A+ A++

Szersza gama samochodów rajdowych została opracowana przez ekipę Tommiego Makinena. Prace rozwojowe prowadzone są w bazie zespołu w pobliżu Jyväskylä.

Toyota nie ukrywała ambicji, jeśli chodzi o zbudowanie samochodu Rally2. Natomiast decyzja o zaprojektowaniu auta Rally3 zapadła po tym, jak FIA dopuściła w tej klasie silniki o pojemności do 1600 cm3.

– Myślę, że wszyscy wiedzą o ambicjach Japonii dotyczących samochodu R5 – przekazał serwisowi DirtFish rozmówca związany blisko z zespołem TGR. – Rozwój samochodów, dla prywatnego kierowcy, od dawna jest tam częścią kultury tego sportu.

– Natomiast Rally3 ma sens dla każdego. Ta kategoria to naprawdę ciekawa kwestia – dodał.

Ford Fiesta Rally3 zbudowany przez M-Sport Poland jest już w trakcie intensywnych testów. Auto zostanie homologowane pierwszego stycznia 2021 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Zdejmij ten pierścionek”. Tylko tyle i aż tyle. Może zakażeń byłoby mniej
Następny artykułZmiany w rządzie premiera Morawieckiego. Jaką funkcję ostatecznie objął prof. Piotr Gliński? [ZDJĘCIA | WIDEO]